Provozní doba poraden na Českokrumlovsku a Kaplicku
!UPOZORNĚNÍ: DOPORUČUJEME SE DOPŘEDU OBJEDNAT V PROVOZNÍ DOBU PORADEN. JINAK NELZE ZAJISTIT, ŽE VÁS SOCIÁLNÍ PRACOVNÍK PORADNY IHNED PŘIJME. DĚKUJEME ZA POCHOPENÍ.
Poradna v Českém Krumlově
5. května 251, Plešivec (přízemí budovy,vlevo od schodů)
Mapa zde.
Pondělí:
08.00 – 12.30
13.00 - 17.00
Úterý:
8.00 – 12.30
13.00 - 16.00
Středa:
8.00 - 12.30 13.00 - 16.00
Čtvrtek:
08.00 – 12.30
Pátek:
08.00 – 13.00
Pobočka poradny Kaplice
Náměstí 70 (budova MěÚ, 1. patro, č. dv. 230, od schodiště vlevo)
UPOZORNĚNÍ: Od 16.02.2023 je kancelář poradny se sídlem Náměstí 70, 382 41 Kaplice přemístěna do 1 patra, č.dv. 230 (od schodiště vlevo). Pro bezbariérový přístup možno využít výtah.Budeme se na Vás těšit každou středu a čtvrtek od 08:00-12:30 a 13:00-16:30.
Středa:
8.00 - 12.30
13.00 - 16.30
Čtvrtek:
8.00 - 12.30
13.00 - 16.30
Pobočka poradny Větřní
Šumavská 1 (dům služeb, kancelář naproti pobočce České pošty)
Pondělí:
11.00 - 15.00 pro objednané klienty
Pobočka poradny Vyšší Brod - V TUTO CHVÍLI Z TECHNICKÝCH DŮVODŮ UZAVŘENA
Poslední konzultace začíná nejpozději 30 minut před koncem provozních hodin.
Provozní doby poboček na Trhosvinensku
Telefon pro objednávání do poradny:
774 110 124
Pozn.: během provozních hodin se mohou zájemci telefonicky nebo osobně do poradny objednávat, telefonní hovory a tel. objednávání doporučujeme ve všední dny mezi 8 až 12 a 13 až 15 hodinou, z technických důvodů však nelze vždy klientům volat zpět. V případě, že se nemůžete dovolat (např. z důvodu klientské práce), můžete využít e-mail (viz kontakty).
Všechny kontakty poradny
Podmínky a popis poskytování služby v sekci "dokumenty ke stažení".
Část agendy poraden je pravidelně vyčleněna s podporou Ministerstva průmyslu a obchodu pro spotřebitelskou problematiku v rámci projektu "Bezplatné spotřebitelské poradenství" - v rámci tohoto projektu fungují i pobočky v Prachaticích a Vimperku - více o projektu zde.