Poradna mezi §
O PORADNĚ KONTAKTY A PROVOZNÍ DOBA ZÁKLADNÍ DOKUMENTY PORADNY WEBOVÁ PORADNA Zodpovězené otázky:
INFORMAČNĚ VZDĚLÁVACÍ AKCE PORADNY PROJEKTY PORADNY
|
Komu je služba určena
Bezplatná poradna mezi paragrafy
Primárně všem občanům v nepříznivé sociální situaci z regionu Českokrumlovska, Kaplicka a Trhosvinenska (obce na území okresů/ORP Český Krumlov, Kaplice a Trhové Sviny). Na poradnu se ale mohou obracet i lidé z ostatních regionů Jihočeského kraje, jestliže nemohou využít obdobnou službu v blízkosti svého bydliště.
Nepříznivá sociální situace:
- situace, kdy si lidé z důvodu věku, nemoci, zdravotního postižení, krizové sociální situace, sociálně znevýhodňujícího prostředí nebo z jiných závažných důvodů, nemohou uspokojit životní potřeby a nemohou řešit vzniklou situaci. Jedná se např. o lidi pobírající sociální dávky, nezaměstnané, lidi ve finanční tísni, s dluhy, osoby se zdravotním postižením, ve starobním důchodu, ženy na mateřské dovolené, ženy samoživitelky, lidé v životní krizi,...)
Cílová skupina: lidé, kteří se dostali do tíživé životní situace a nedokáží ji řešit vlastními silami ani s podporou rodiny či známých.
Cílovou skupinou nejsou: právnické osoby (neziskové organizace, spolky, společenství vlastníků), subjekty, jejichž cílem je vytvářet zisk.
Služba není také určena lidem, kteří požadují: - komerční služby (např. daňové, investiční) - odborné služby klinických psychologů a rodinných poradců - sociální péči nebo stanovení sociálních dávek
Poskytovatel může odmítnout poskytnout službu, pokud: - neposkytuje sociální službu, o kterou osoba žádá, a to i s ohledem na splnění okruhu cílové skupiny služby - v daném případě sociální pracovník uvede důvod odmítnutí a současně zájemci o službu doporučí vhodnější službu, a to s ohledem na požadavky zájemce. - nemá dostatečnou kapacitu - osoba žádá o poskytnutí sociální služby a poskytovatel mu vypověděl v době kratší než 6 měsíců před touto žádostí smlouvu o poskytnutí téže sociální služby z důvodů porušování povinností - služba bude odmítnuta osobám, které jsou zjevně pod vlivem alkoholu či psychotropních látek, které jsou fyzicky nebo verbálně agresivní, či osobě, která potřebuje tlumočníka a dostaví se bez něj.
Naše služby
Jak služba funguje
Kontakty poradny
|
Kalendář akcí ICOSu:
| | | | 2 | 3 | 4 | | | | | 9 | 10 | | | | | | 16 | 17 | 18 | | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | | 28 | 29 | 30 | | |
Kontakty ICOSu
ICOS Český Krumlov, o.p.s. ulice 5. května 251 381 01 Český Krumlov |
telefon: |
380 712 202 |
e-mail: |
icos@krumlov.cz |
Podporují nás:
|