WEBOVÁ PORADNA - PROSTOR PRO VAŠE DOTAZY
Spotřebitelská a finanční problematika
Nechcete-li nebo nemůžete-li nás kontaktovat přímo, rádi vám zodpovíme (i anonymní) dotazy prostřednictvím této webové poradny. Webová poradna však slouží pouze jako doplněk běžných poradenských služeb Bezplatné poradny mezi paragrafy. Kontakty, provozní doby a více informací o službách poraden najdete zde.
Webovou poradnu provozujeme v rámci každoročního projektu "Bezplatné spotřebitelské poradenství", informace o projektu v roce 2021 najdete zde.
Další poradny (i webové) můžete najít i u jiných organizací, které se věnují spotřebitelské problematice, jejich seznam najdete například zde.
Jak webová poradna funguje?
Stačí, když nám svůj dotaz odešlete prostřednictvím formuláře, který najdete níže.
Odpověď na váš dotaz/y se pokusíme zveřejnit nejpozději do 7 dnů v sekci "Odpovědi".
Primárně je web poradna zaměřena na spotřebitelství a finanční problematiku, nově zodpovídáme ale i dotazy související s další agendou poradny (pracovní, občanské, rodinné právo, sociální systém, bytová problematika ad.). V archivu odpovědí (viz sekce "Odpovědi") v levém menu poradny můžete najít dříve zodpovězené dotazy dle jednotlivých témat. Najít vyžadovanou odpověď vám může ulehčit „vyhledávač".